torsdag 6. desember 2012

St. Mikolaj

I dag feirar dei St. Mikolaj i Polen, og sidan mor mi er polsk så var det noko vi hadde i barndommen. Om kvelden 5. desember så ville vi sette skoen våras i vindauget, og om morgonen 6. desember så ville det være snop i skoen viss du hadde vert snill det året. Slemme barn fekk ris eller belte i skoen sin viss eg hugsar riktig.
Ifølge litt research eg gjorde på nettet så er St. Nikolas ein som gav inspirasjon til julenissen. Han gikk rundt i og delte ut sukkertøy til barn for å minne dei på å være snille.
Vi slutta med den tradisjonen då eg kom i tenåra, men i då eg var å besøkte foreldra mine i dag, så kom mor mi med ein liten gåve pose til meg i anledning Mikolaj.


Alltid koselig med sånne overraskingar.


Litt meir informasjon om Mikolaj kan du finne her & her.

No skal eg ta det med ro resten av kvelden, kose meg med tente lys, noko godt i koppen og Batman på BluRay. God kveld!

2 kommentarer:

  1. YAMMY... der var d mykje godt du... :) snille mamsen din så lage så flott t til deg Eva :)
    Var filmen bra?? :) Ny dexter her i kveld... gleeede meg... :) får vel snopa litt og tenke eg... toblerone... mmm... eg får endo sokk på døro på julafto... hihi... lika koseligt kvart år... :)

    Klems t deg fra meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig koselig overaskelse, mykje godt. :)
      Ja, filmen var bra, likar dei filmane.
      Er dåke oppdaterte på Dexter?
      Klem. :)

      Slett