søndag 16. desember 2012

Julapynt

Snøen har komme, det har vert ganske mykje dei siste dagane. Då er det kjekt å gjera det koselig inne, så julapynten har kommet fram. Eg byrja litt forsiktig, prøva å skapa litt stemning. Må jo visa fram.
Advents stjerna.

Kjøpte denne i Tyskland, kjempeglad i den.

Snøkrystall som skifter farge.

Lysande snøball.

Jul på benken.

Laga meg ein adventsstake.

Jule lys må ein ha.

Ikkje julepynt, men eg elsker denne lykta.
Litt jul må det være på kjøkkenet og.

Raude hjerter til pynt på speilet.

Snø krystallar festa til kransen på døra.

Mykje lys og mykje varme inn leiligheta no altså. Det blir nok eit innlegg eller to til om julapynt, kjeme jo litt nytt ut etterkvart som det nermar seg juleafta. 
Eg kose meg mest inne når vinteren rasar ute, men no ser det ut som det plutselig blir plussgrader, så det spørs om det blir kvit jul. Vi får kryssa fingrane.

2 kommentarer:

  1. så koselig du har gjort d... koselige dei snøkrystallane :)

    ferdig m julapakkane???

    klemz...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk. :-) Ein bruker det ein har. :-)
      Trur eg er ferdig ja, var ute i god tid for ein gongs skyld. Du då?
      Klem.

      Slett