fredag 21. desember 2012

Julakort.

Ein av favoritt tradisjonane mine frå då eg budde på Norsk KFUK i London var at vi laga julekort kvart år. Det var mange koselige ting som skjedde på huset i tida før jul, men det å laga eigne julekort var alltid blant favorittane mine. Eg har alltid likt å låge sånne ting sjølv, så dei tre åra eg budde der så sendte eg ut mange heimelaga julekort. Desverre blei det litt dårlig med det etter at eg flytta heim igjen til Noreg.
Då eg kom heim frå Eiken sist måned så låg det ein pakke å venta på meg frå tanta mi i Tyskland. Det var eit hobbyset til å laga eigne julakort, og litt sjokolade.

Eg blei jo kjempeglad, syns det var kjempe koselig. Det tok ikkje så lang tid før eg gikk til verks og laga julakort.
 

Tada! Sånn blei dei sjåande ut:

Hadde litt pynt til overs, så kan kanskje laga fleire neste år. Syns absolutt det var fint å kunne laga kort sjølv, så kan eg jo bare håpa at dei som får dei syns det er fint og, hehe.

2 kommentarer:

  1. kjempe koselig evamor :) blei så glad for kortet me fikk... som eg ser utstilt over her...

    stor klem...

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra. :-)
      Syns det er ein koselig liten tradisjon, får sjå om eg fortsetter med det neste år. :-)

      Juleklem!

      Slett