lørdag 22. desember 2012

Nøtteflarn.

Her er ei oppskrift eg fann til julebaksten i år, nøtteflarn. Syns alltid dei har sett så gode ut, så då hadde eg jo ei greit unnskyldning til å laga dei.

2 egg
200g sukker
200g malte hasselnøtter.


1dl heile hasselnøtter til pynt.

Pisk sammen egg og sukker til ein tjukk eggedosis.

Vend inn dei malte nøttene.


Lag små klattar av røra på steikebrettet, og pynt med ei heil nøtt på toppen.


Steik kakene midt i ovnen på 170C i 10 minuttar.


Det andre forsøket mitt gikk litt betre enn det fyrste, men det viktigaste er jo at smaken er der. :-)
Du kan fint bytta hasselnøttene med malte mandlar eller valnøtter viss du likar dei betre.

Det har blitt ein del baking på meg denne jula, men no er eg ferdig og har flytta inn til foreldra mine for å feire jul. Satsar på nokre koselige dagar framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar