onsdag 31. oktober 2012

Sørlandets Rehabiliteringssenter

Det blir litt stille her på bloggen min no framover. For øyeblikket er eg på Sørlandets Rehabiliteringssenter på Eiken, dette er min tredje dag, og her skal eg vere i 4 veker. Eg er på eit behandlings program for det som har ME/CFS, eller kronisk utmattelsessyndrom om det heiter på norsk. Så lang opplever eg opphaldet her som positivt, men det tar på kreftene og energien. Etterkvart vil eg skrive litt om opphaldet, men akkurat no vil eg fokusera på å komme meg inn i rutinane her, det handlar jo om å bevare den energien ein har og ikkje gjere for mykje. Det er vanskelig å sei om eg får blogga noko særleg dei neste vekene, men litt blir det nok. :)

2 kommentarer:

  1. spennande å følga med snuppa!! godt du er positiv til oppholdet :) håper det hjelper på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper på å få skrive litt underveis.
      Hjelper jo ikkje å komme på noko som dette med dårlig holdning, men så langt går det bra. Er kanskje mest overraska over kor mykje enkelte av tinga tar ut av meg, men har jo håp om å lære masse her. :)

      Slett