torsdag 18. oktober 2012

På ferie til Hamburg.

Det har vert to lange dagar, men mor mi og eg er no hos tanta mi i Hamburg. Tenkte eg skulle fortelle litt om dei to siste dagane.

TUREN NED:
I går stod vi tidlig opp og kom oss ombord i båten til Hirtshals.
Super Speed.
Vi hadde bestillt bord i restauranten til frukost buffet og såg fram til å nyte mat underveis, men værgudane hadde litt andre planar. Vi fekk i oss ein grei frukost, men vi var ikkje kommet så veldig langt før bølgene slo til, eg fekk skikkelig magesug på dei verste, og byrja raskt å bli sjøsjuk. Vi var raske med å komme oss lengre bak i båten for å sleppe det verste av det. Mor mi slapp heldigvis unna kvalmen, men eg blei sittande på golvet med hovudet på knea nesten heile turen. Heldigvis hadde eg med meg musikk, det hjelper jo alltid å kunne konsentrere seg om noko anna, og heldigvis så blei frukosten verande i magen. Veit ikkje om eg har opplevd så fæle bølger før, men det hjalp absolutt å komme seg lengre bak i båten, ellers hadde det nok gått galt.

Vi kom oss i land i Hirtshals og byrja kjøreturen mot Hamburg.
På vei til Tyskland.
Kjøreturen gikk veldig greit, eg hadde mekka spilleliste med musikk og vi veksla på kjøringa. Vi kjørte frå den fæle vinden og fekk nydelig sol det meste av veien. Litt regn blei det på det siste stykket, men kan jo ikkje klage på det når resten av kjøreturen hadde vert så fin.

Vi møtte tanta og fetteren mitt eit lite stykke utanfor Hamburg, på eit rasteplass.
Bra med rasteplassar for trailer sjåførane.
Fetteren min overtok rattet og fekk oss fram til målet sidan mor mi var litt nervøs for å kjøre inn i byen.
Tanta mi serverte god mat og vi blei sittande å snakke utpå kvelden. veldig godt å være framme, og det er jo alltid koselig å sjå familien igjen.


FYRSTE DAGEN I HAMBURG:

I dag har vert ein heilt nydelig dag, mykje sol, og temperaturen toppa seg på 21 grader i løpet av dagen. Det var herlig! Eg kunne bare la jakka bli liggande i bilen og nyte det fine været.


Shopping: 
Vi byrja dagen med ein tur til Elbe handlesenter. Der hadde dei to av favoritt butikkane mine som eg alltid besøker når vi er i Polen: New Yorker og Deichmann, så eg var veldig glad når eg såg dei var her og. Deichmann er jo tysk, så det hadde eg rekna med, men New Yorker var eit kjekt bonus. Med andre ord så blei det litt shopping.
Hadde blitt veldig glad om dei åpna butikk i Kristiansand.
Fin topp, fargen er litt meir raud enn på bildet.
Gode høst/vinter sko til å gå tur i.
Fine hanskar uten fingra, praktisk.
Det var dagens shopping. Eg var jo og innom ein butikk å sikla over ein Kitchen Aid maskin, det må jo være lov til å drømme litt.
Som alltid når eg er på shopping med tante og mor mi så må vi jo ha ein kaffi pause.
Varm sjokolade og sjokolade kaka. Nam!

Middag:
Då vi var ferdige med shoppinga så kjørte vi ned til ein restaurant ved elva. Det var i eit gammalt bygg som no er verna. Dei hadde koselig atmosfere og god mat, og eg er jo alltid glad når eg er nerme sjøen.
Fisk med steikte poteter og senneps saus.

Steik med poteter, kantareller og saus.
Kaffien valgte vi å ta ute, sidan det då var blitt passe varmt.
Ein heilt nydelig dag.


Botanisk Hage:
Etter vi hadde slappa av nede ved elva, og eg hadde fått lada meg litt opp igjen, så heiv vi oss i bilen og kjørte til ein botanisk hage. Det var mykje fint å sjå der, og mange nydelige haust fargar. Eg endte opp med å ta 170 bilder, her har dåke ein liten smakebit.












Pynt:
Om kvelden fann vi roen heime hos tante og det var det absolutt behov for. Eg har egentlig stille og rolig sortert bilder til dette innlegget utover kvelden. Det siste eg vil dele med dåke i kveld er høst pynten som tanta mi har i leiligheta si, eg syns det var litt kjekt å sjå at ho hadde litt av høsten inne og.
Denne har ho på døra.

Må jo ha gresskar i oktober.

Bak ligg det ei lyslenke pynta med høst blad.

Litt bark og hassenøtter saman med lys og figurar. Fint.
Då seier eg god natt og takk for at du tok turen innom, så får vi sjå kva vi finn på i morgon. :-)

2 kommentarer:

  1. Ser ut så dåke kose Dåke på tur. Snellene! Hils ho mor!
    Missunneli på premien din... D må du blogga om!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig kjekt. Og så heldige med været som vi er her nede.
      Ho hilser tilbake. :-)

      Skal absolutt blogga om den når eg kjeme heim igjen og får åpna pakken, må jo ha bilder med.

      Slett