mandag 22. oktober 2012

Vi kose oss i Hamburg.

Tenkte eg skulle skrive litt meir om turen til Hamburg, så no blir det mange bilde med litt kommentarar innimellom. Eg har handla mange kjekke ting til leiligheta, gleder meg til å få alt på plass. Kan være det blir nokre nye bilde då.


Dag 2:
Vi var heile dagen på eit kjøpesenter, så dagen gikk i shopping og god mat, slepper jo ikkje unna det når ein er på dame-tur. :)
Mat bodene hadde pynta taka så fint.
Litt dill frå Euro butikken, alt til 1 Euro.
Kanel bolle og varm sjokolade.

Eclair.
Fin blå genser frå ein butikk som heitte Madonna.

Penne all' arrabiata

Passer perfekt til soverommet.


Ville vise litt av kva tante har i hagen sin. Mykje fint, med friske fargar så er det deilig å sitte ute på varme dagar.






Dag 3:
Ein liten tur ut for å lufte oss, det var mange fine haustfargar å fange med kameraet.
Tante og mor.

Nøtteliten kom og sa hallo.


 Vi tok ein liten kjøretur rundt i byen. Det var heilt umulig å finne parkering, så det blei sightseeing frå bilen.



Omsider fann vi ein plass å ta ein kaffi pause, ved elva i nydelig vær, herlig!
Fin bar som henger saman med eit hotell.

Nydelig utsikt medan vi naut været.

Varm sjokolade. Fancy servering.

Eple kaka.

Ostekaka.

Nydelig utsikt.

 Vi måtte jo ha ein liten shopping runde.
Bordpynt til haust, og ei stjerne til jul.

Gave frå mamma. :-)

Ny lilla genser, litt lysare enn bildet.

God genser til vinteren.
Middagen tok vi på ein Jugoslavisk restaurant. Dei hadde kjempegod mat. Anbefales!
Mini drink.
Sauser til maten.
Kalkun med bakt potet og kvitløks brød. Nam!
Vi avslutta dagen på Praktika. Det er ein svære butikk, ein slags blanding av Plantasjen og Ikea, kjem ikkje heilt på noko som liknar på norsk. Kanskje Byggmax? Syns det er litt gøy å kikke i sånne butikkar, ein veit aldri kva ein finner.
Vase & pynt.


Dag 4:
Vi hadde ein litt roligare dag, det var tross alt søndag. På formiddagen tok vi ein tur til Floohmarkt, eit stort market der folk selger brukte ting. Ein kan finne alt mulig rart der. For ein gongs skyld handla ikkje eg noko, men det var jo kjekt å sjå.
Floohmark.
Etter handelen gikk vi ein liten tur i ein park rett ved der tante bur, mange flotte haust fargar.
Er litt besatt med bilde av stiar.

Nydelig sol og haust.

Endene ville hilse på oss.

På kvelden var vi og besøkte fetteren min og sambuaren hans, og så fekk eg endelig møtt "niesa" mi som no er 3 år gammal.
Dei har og flytta inn i ny bustad sidan sist eg var her, dei hadde det veldig fint
Bildet tatt av "niesa" mi, ho likte kameraet mitt så godt og ville prøve.


Dag 5:
I dag hadde vi ein rolig start. Fyrst kjørte vi til ein kjempesvær interiør butikk, alt frå pynte ting, til kjøkken utstyr til møblar Eg kunne godt ha brukt ein liten formue der, men eg var flink og kjøpte bare nokre gåver der.
Noko for barna medan foreldra er på shopping?

Etter ein liten kaffi pause så tok vi turen til nokre småbutikkar, Real, Lidl og Aldi. Fann litt smått der.
Sjokolade donut og varm sjokolade.

Fin gave frå mamma.

Fin gave frå tante.

Jada, eg reise til Tysklad for å kjøpe cup cake mix. Haha.

Panne for vassbad, perfekt når eg bake.

Handla og eit bilde til å ha i ståva, men det får eg vise dåke når det er hengt opp.
Vi kjørte til eit kjøpesenter for middag og litt meir handel.
Döner kebab, kjempe godt!

Ny neglelakk og ein lite minne.

Litt pynt.

Skal godt gjerast å få alle kjøpa ned i kofferten. Det er godt vi kjørte bil ned, så då skal vi få med oss alt på eit eller anna vis. Hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar