lørdag 19. januar 2013

Stova

Sitste oppussings innlegg, isåfall i denne omgang. Siste store prosjekt var å få fikse opp stova, det var jo greit nok frå før, men ville gjerne ha det litt lysare. Bilda frå prospektet får det til å sjå ein god del lysare ut enn det egentlig var.
Bilde frå prospektet.

Bilde frå prospektet.

Bilde frå prospektet.

Det fyrste som måtte bli gjort var å fjerne mest mulig av møblane som stod der inne, og dekke til det som måtte bli ståande.
Setter ein senga på høgkant så blir det litt plass.

Er heldigvis god plass på soverommet.

Møblane blit dekka til med gamle gardiner.

Far min gikk igang med å få opp plater på veggen.
God start med nye vegg.

Det blei  jo ganske kaotisk etterkvart, det gamle golvet blei revet vekk for å få plass til det nye.
Gamle golvet på vei ut.

Veggene blei malt eggekvite og det blei lagt fint, lyst golv.
Nymalte veggar og nytt golv.

Manglar bare listene.

Det var litt av ein prosess, men veldig fint når det var ferdig, hjelper jo litt med isolasjonen og når ein får opp sånne plater på veggen. Og så måtte vi jo få møblane på plass igjen.
Litt kaotisk kontor krok.

Film & bøker.

Fine sjenken min frå Jysk.

Fine apotekarbenken min.

Teppe på golvet og sofaen på plass.

Litt bilder må ein ha.

Sånn har eg det altså no, det har sakte men sikkert blitt ei lys og koselig leilighet, eg trives veldig godt her.

8 kommentarer:

  1. Hei Eva!:)
    Så hyggelig med kommetar fra deg!
    Gøy med oppussing ja, og det så jo riktig så fint ut!
    God helg!
    Klem Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Janne.
      Bare hyggelig, og så koselig at du stakk innom her. :)
      Takk, er veldig fornøyd med resultatet, viktig med trivelig stova.
      God helg.
      Klem.

      Slett
  2. KOM SEG!! fra bad t good for å sei d sånn.... koste meg sånn på besøk hos deg!!

    Klems...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var jo absolutt behov for det. Veggane virka jo direkte skitne før.
      Var koselig å ha deg på besøk og, du må komma igjen viss du har anledning. :)
      Klem.

      Slett
  3. Hei på deg Eva:)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg:). Og då fant eg jo bloggen din, så gøy:)
    Kjekt og sjå bilder frå oppussingsprosjektet, og så fint som det blei:).
    No er eg endelig ferdig og mala gangen vår, guri malla for ein jobb. Men det blei jo så fint, gler meg til og visa på bloggen:).
    Eg legg meg til som følgar hos deg og gler meg til og følga deg vidare:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Evelyn.
      Bare hyggelig, og kjempekoselig at du ville ta turen innom her.
      Takk for det, syns sjølv det var ei stor forbedring over korleis det såg ut då eg flytta inn.
      Følger deg tilbake, likar bloggen din godt, og vil gjerne sjå korleis gongen blei sjåande ut.
      Klem.

      Slett
  4. Hei! :)
    Så kjekt at du la igjen ein slik kosleg kommentar inne hjå meg! :)
    Du har å styre med ser eg! Oppussing krever sitt, men jaggu er det kjekt også! :)

    Klem Julie :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. :)
      Bare hyggelig, du hadde det jo så fint.
      Ja, det er jo kjempespennande, så gøy å sjå når alt det nye kjem på plass. :)

      Klem.

      Slett