fredag 8. februar 2013

Våren er vakker for den som lenge har hatt vinter.

Det har vert ein del snø her på sørlandet den sista tida, og meir skal det bli. I dag kom sola fram og gjorde det litt meir triveligare til tross for kulda.


Eg må innrømme at eg er ganske lei av snø og vinter no, kunne godt tenkt meg ein tur til ein plass med sol og varme. Desverre er ikkje det så aktuelt no, og sidan eg ikkje kan gjere noko med været, så bestemte eg meg for å heller skape litt vår inne i leiligheta.



Lilla er visst interiør fargen i år, og det passar jo meg perfekt sidan eg er veldig glad i lilla. Mykje av pynten eg har er lilla eller blått.






Eg måtte få inn litt sommarfuglar og, kanskje litt tidlig ute, men eg føler det var med å skape litt stemning. No kan eg kosa meg med vår inne fram til det blir vår ute.
Sånn ser det altså ut hos meg om dagen, er det nokon andre som har fått våren inn i heimen?

2 kommentarer:

  1. Koselige vårlige fargar :) rart m ny mobil kan ein sei :) klems diana

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Ja, det tar jo litt tid å venne seg til. :)
      Klem.

      Slett