tirsdag 25. september 2012

Høsten er her.

Høsten herjer for fullt ute om dagen. Slusene har åpna seg og dei to siste dagane har det vert mykje regn. Då er det godt å kunne krype under teppet på sofaen med ein god film og bare slappe av.
Eg er veldig glad i lykter og fine lysestakar, så når det er sånt vær ute og det mørknar på kvelden, så skapar eg koselig stemning med å tenne lys.

Denne handla eg på Black Design på Vågsbygd senter. Dei hadde ope ein kveld i august for dei som følgjer dei på Facebook, og då fekk eg snappa med meg denne til kraftig redusert pris. Svært glad for det.
Denne kjøpte eg på Nille kort tid etter eg hadde flytta inn i leiligheta mi. Eg fallt bare for den når eg såg den i butikken. Skulle jo ha handla to så eg kunne hatt ein i kvar av dei store stove vindauga, men når eg gikk tilbake så var dei tomme. Hehe, eg har ein tendens til å kjøpe den siste i butikken.
Denne handla mamma til meg på Lille Ineriørbutikk på Vågsbygd senter. Elsker den. Hadde sett ei liknande lykt hos ei venninne på vestlandet og slutta ikkje å snakka om den, så då hadde jo mor mi ein perfekt gave ide. Eg likar så godt korleis lysa frå vindauga slår ut på veggen, utrulig fin effekt.
Enda ei gåve frå mor mi. Denne kom ho heim med frå Polen. Vanligvis er eg ikkje så glad i englar, men likte stilen på denne veldig godt, og måten lys og skygge fremhever anskitet på engelen. Ser det desverre ikkje så godt på bildet. Den er håndlaga og eg er veldig glad i den. Liker lykter og lysestakar som gir litt effekt.
Sånn gjer eg det litt triveligare heime hos meg om dagane. No skal eg nyte ein stor kopp med varm sjokolade og sjå på TV.


Ha ein fin kveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Så trivelig å luuunt du har d. Lyshuset ditt e likt så mitt... Fiiina huset! Du må få deg følgar lista på sio her så eg ser når du oppdatere.... Kooosli blogg... Miss u!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. :)
      Elsker det lyshuset, var jo når eg såg ditt og ikkje holdt kjeft om da at mamma kjøpte dette til meg, hehe.
      Kossen får eg følga lista? Er fortsatt ganske ny på dette.

      Slett
  2. Ringe deg og forklare i ettermiddag når eg e på nett sjøl. Lettere å forklare då. :) må snike nett hos naboen...

    SvarSlett
    Svar
    1. Snill du er. Trur kanskje eg fann ut av det sjølv, men viss du gidder å sjekke så blir eg veldig glad. :)

      Slett