fredag 21. september 2012

Tenkte eg skulle prøve blogging.

I fyrste omgang så blir det nok om interiør, baking og livet med ME, muligens det vokser litt utover det.
Skriftspråket blir nok mest dialekt basert, er fullt klar over at eg blandar nynorsk og bokmål, men sånn er det når ein flytter frå det eine til det andre.
Føler eg burde skrive noko skikkelig sidan det er fyrste innlegget, men veit ikkje heilt kva det skal være.
Høsten har kommet for fullt, tøfflane og varmeovnen er på plass og eg har mykje god te i skapet som skal nytast i dei kalde månedane fram til sola byrjar å varme oss opp igjen. Vi får sjå kva det blir av denne bloggen fram til det, blir spennande for min egen del å sjå om eg får dette til.
Så då vil eg bare ønske alle ein fin høst!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar